PACIENTŲ SKUNDŲ/PAREIŠKIMŲ NAGRINĖJIMO TVARKA
1. Ši tvarka reglamentuoja pacientu skundų/pareiškimų nagrinėjimo tvarką VšĮ Paliatyvios pagalbos ir šeimos sveikatos centre (toliau — Įstaiga).
2. Šia tvarka privalo vadovautis visi suinteresuoti asmenys, kurie skundus/pareiškimus teikia, juos priima ir analizuoja bei teikia atsakymus.
3. Įstaigoje žodžiu gaunami skundai/pareiškimai analizuojami tik vietoje ir esant galimybėms juos nedelsianti išpręsti. Žodiniai skundai nukreipiami įstaigos direktoriui. Nesant galimybės išspręsti žodinio skundo/pareiškimo — pareiškėjui siūloma skundą/pareiškimą pateikti raštu, kuris bus nagrinėjamas pagal šios tvarkos nuostatas.
4. Raštu skundus/pareiškimus suinteresuoti asmenys gali pateikti darbo dienomis įstaigos registratūroje. Registratūros darbuotojas, priimdamas skundą/pareiškimą, privalo patikrinti ar skundas/pareiškimas surašytas lietuvių kalba, nurodyti pacientą identifikuojantys duomenys, gyvenamoji vieta, telefono numeris. Jei skundą/pareiškimą pateikia paciento atstovas — kartu pateikiamas asmens tapatybę įrodantis dokumentas. Jei skundas/pareiškimas siunčiamas paštu — prie skundo turi būti pridėtas notaro ar pacientą atstovaujančio advokato patvirtinta pareiškėjo asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija.
5 Jei skundas/pareiškimas užpildytas kaip nurodyta šios tvarkos trečiame punkte, registratūros darbuotojas skundo/pareiškimo dešinės pusės viršutiniame kampe užrašo „Gauta", įrašo gavimo datą, registracijos numerį iš „Gautų raštų registracijos žurnalo", pareiškėjui pageidaujant padaro pirmo skundo/pareiškimo lapo kopiją su gavimo žyma, informuoja pareiškėją apie tai, kad skundas/pareiškimas bus išnagrinėtas per 20 darbo dienų, skundą/pareiškimą perduoda nedelsiant direktoriui.
6. Direktorius įvertina skundo aplinkybes, esant poreikiui — įsakymu sudaro komisiją skundo aplinkybėms ištirti, kuri ištyrusi skundą pateikia atsakymo pareiškėjui projektą ir skundo tyrimo medžiagą.
Pastaba: Jei skundo/pareiškimo aplinkybės aiškios ir nereikalauja atskiro tyrimo, parengia atsakymą į skundą/pareiškimą (arba paveda tą atlikti atsakingam įstaigos darbuotojui), ir atsakymą pareiškėjui pateikia per 20 darbo dienų.
7. Direktorius, įvertinęs skundo/pareiškimo tyrimo medžiagą ir atsakymo pareiškėjui projektą, pasirašo atsakymo projektą ir skunde/pareiškime nurodytais duomenimis pateikia atsakymą pareiškėjui.
8. Iš valstybinių institucijų persiųsti skundai/pareiškimai tiriami taip kaip ir visi skundai/pareiškimai, nurodyti šioje tvarkoje.
9. Šioje tvarkoje priedai nepateikiami.
© 2011–2023 VšĮ Paliatyvios pagalbos ir šeimos sveikatos centras
Jūros gatvė 4, Klaipėda
Pašto kodas - 92118 Klaipėda
Telefonas +37067757891
Fiksuoto ryšio telefono numeris 846 493370
El. paštas info@klaipedoshospisas.lt
Registracija pas specialistus https://ipr.esveikata.lt
Įmonės kodas - 302646859
VšĮ Paliatyvios pagalbos ir šeimos sveikatos centras
Sąskaita LT207300010126708953
„Swedbank“