Hospisas ir ten esantys žmonės savaime įkvepia tematikai ir ramybei, būtent todėl buvo pasirinktas labai aiškus figūrinis vaizdavimas. Miegantis kūdikis ant motinos rankų atneša jaukumo, šilumos, globėjiškumo jausmą žiūrovui. Pats piešinys ant stiklo atliktas labai sudėtinga XIXa. tapymo ant stiklo technika, Madonos ir kūdikio veidai, rankos, plaukai išpiešti naudojant brangiųjų metalų oksidą, gaminamą sidabro pagrindu. Tuo pačiu aureolės, susidedančios iš daugybės metalo linijų, yra skirtos reaguoti į apšvietimą ir nubusti nuo kiekvienos pagautos šviesos, tuo suteikiant kūriniui šventumo jausmą.
Klaipėdos hospiso koplyčią papuošė dvejus metus Lauros Karčiauskaitės – Potet kurtas vitražas!
